Nasze zasoby to aż 60 baz liczących 30 milionów kont B2C i 600 tys. kont B2B. Rekordy pochodzą z serwisów tematycznych, hostingowych, ankiet, konkursów oraz aplikacji Facebooka. Większość baz osiąga wysokie wyniki w kampaniach e-commerce (sklepy on-line, kluby zakupowe). Dzięki narzędziom takim jak mailing profilowany, mailing behawioralny, videomailing, czy content mail, kampanie osiągają średnio 3-4 razy wyższe wskaźniki CTR (Click Through Rate)i OR (Open Rate).
30 mln
kont B2C w Polsce
600 tys.
kont B2B w Polsce
60 +
baz danych
11 +
targetów
Własna platforma DMP pozwala nam uzupełniać targetowanie każdej kampanii o aktualne informacje na temat użytkowników internetu. Od momentu wysyłki monitorujemy zachowania użytkowników, którzy otrzymali Twoja reklamę. Nowe dane posłużą nam do optymalizacji działań i zwiększenia Twoich przychodów z kampanii.
Twoja baza jest w pełni bezpieczna. Dostęp do danych mają wybrani pracownicy. Nie udostępniamy bazy osobom trzecim oraz nie wysyłamy ofert konkurencji. Już na początku współpracy ustalamy działania, które możemy podejmować oraz te, których nie będziemy prowadzić na monetyzowanej bazie danych.
WYŚLIJ ZAPYTANIE
biuro@leadr.pl
LeadR Sp. z o.o.
Pl. Przymierza 6, lok. U11
03-944 Warszawa